Forum Squadrons of Darkness
BRATERSTWO JEDNOŚĆ LOJALNOŚĆ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Informacje o wampirach zaczerpnięte z Sagi o Wiedźminie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Squadrons of Darkness Strona Główna -> KRONIKI WAMPIRÓW
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateeo
Wielki Imperator
Wielki Imperator



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 615
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW

PostWysłany: Sob 16:12, 08 Lip 2006    Temat postu: Informacje o wampirach zaczerpnięte z Sagi o Wiedźminie

Ogólne informacje o wampirach.

Wampiry są nieumarłymi. Powstają na skutek klątwy lub uroku. Osoba, na której takowa klątwa ciąży, po śmierci staje się wampirem. Wampiry dzielą się na "Niższe" i "Wyższe". Niższe wampiry może zabić słońce, więc w dzień smacznie śpią w krypcie albo kurhanie. Niektóre Niższe wampiry mają zdolność polimorfowania w nietoperza, nie rzucają uroków ani zaklęć. Wyglądem przypominają człowieka z tym że są bledsi a ich oczy mają czerwoną barwę. Zarówno wampiry Niższe jak i Wyższe są szybsze i silniejsze od większości ludzi. Niższe wampiry może zabić jak już wspominałem światło dnia, śmiercionośne dla nich jest także srebro, ogień i odpowiednie czary (osobiście polecałbym piorun kulisty).

Jeśli chodzi o wampiry Wyższe to rozróżniamy kilka ich rodzaji.
MULA - Najczęściej ma postać bladej piękności o filigranowym wyglądzie. Najpierw uwodzi ofiarę by rzucić na nią urok. Gdy jej ofiara jest całkowicie omotana i zniewolona czarem, wysysa jej krew. Mula choć wygląda na bezbronną potrafi się obronić w razie po

trzeby. Jej atutami są szybkość i zwinność. Słońce choć ją osłabia, nie może jej zabić, ma umiejętność lewitacji, rzuca urok zniewolenia(jak już wspominałem) a w bezksiężycowe noce potrafi znikać. Zabić ją można czarami, srebrem i ogniem, osikowy kołek też działa.Można ją odstraszyć nosząc przy sobie ziele tojadu lub okadzając siebie lub pomieszczenie do którego ma przyjść dymem owego ziela.
NOSFERAT - Chyba najpaskudniejszy z wamirów wyższych. Przypomina człowieka o strasznie zdeformowanej twarzy na której wiecznie tkwi wyraz wściekłości. Łatwo popada w amok, nienawidzi wszystkiego co żywe (a jeśli owe coś jest piękne albo urodziwe to tymbardziej). Nie rzuca czrów żadnego rodzaju. Może przemierzać duże odległości pod postacią nietoperza, w którego potrafi się zmienić (postać nietoperza może przyjąć tylko po zapadnięciu zmroku). Aby dopaść ofiarę, stosuje szybkość i siłę, której ma niemało. Słońce nie wyżądza mu krzywdy, za to bardzo go denerwuje, więc Nosferat dnie przesypia spokojnie w swojej krypcie. Zabić tego wampira można srebrem, ogniem, osikowym kołkiem i czarami.
BRUXA - Najczęściej Bruxą zostają kobiety, ale zdarza się też aby został nią mężczyzna. Najczęściej przybiera postać(biorąc pod uwage że to kobieta) zwinnej, delikatnej i płochliwej Rusałki. Może polimorfować w ogromnego nietoperza. Jej ulubionym sposobem "polowania" jest atak pod postacią giganietoperza. Podczas takiego ataku bezszelestnie spada na kark ofiary miażdżąc kręgi szyjne. Posiada zdolność hipnotyzowania oraz rzucania uroku zniewolenia umysłu, prócz tego potrafi udeżyć falą dzwięku(dzwięk o odpowiedniej częstotliwości skutecznie może zastąpić młot bojowy). Bruxa jest niewrażliwa na światło słoneczne. Można ją zabić za pomocą srebra, ognia i czarów.
KATAKANA - Przybiera postać kobiety o ostrych, drapieżnych rysach twarzy.
Charakterystyczne dla tego rodzaju wampira są bardzo długie i jednocześnie bardzo ciężkie kły oraz długie szpony u rąk. Bardzo zwinna i jak na swoją posture strasznie silna. Może zmieniać się w nietoperza i kruka. Do chwytania ofiar używa tylko szybkości, siły i zwinności, nie używa w tym celu czarów, choć jej zdolności magiczne są dość duże(z powodzeniem mogłaby zostać potężną czarownicą). Czarów używa tylko w obronie lub gdy upatrzona przez nią ofiara jest od niej silniejsza. Światło dnia nie jest dla niej zabójcze ani szkodliwe. Jest niewrażliwa na ogień. Zabić ją można srebrem, czarami lub osikowym kołkiem.
ALP - Moim zdaniem najsilniejszy z wampirów. Alpem może zostać zarówno kobieta jak i mężczyzna. Alp wyglądem przypomina człowieka, tylko że dość bladego. Nie posiada ściśle określonego ani ulubionego sposobu atakowania ofiar. Ma umiejętność rzucania uroków, zmiany w nietoperza i giganietoperza, hipnotyzowania. Dobrze zna się na czarach i magii. Słońce nie oddziałowuje na niego szkodliwie, jest niewrażliwy na ogień i chłód. Alpa zabić można srebrem lub czarami.

Z wampirów Wyższych zostały mi tylko dwa FLEDER i EKKIMA, niestety moja wiedza o nich sprowadza się praktycznie do zera. O tych dwóch gatunkach wiem tylko, że ze swoimi ofiarami postępują bardzo brutalnie i że żyją tylko w tropikach.
Pisane na podstawie fragmentów z Sagi o Wiedźminie oraz wiedzy którą wyniosłem z Kaer Morhen


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Squadrons of Darkness Strona Główna -> KRONIKI WAMPIRÓW Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin